Mercedes-Benz

Noile Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC + și GLE 63 S 4MATIC +

20.11.2019

Cu noile modele de performanță bazate pe GLE, Mercedes-AMG continuă o tradiție precisă de 20 de ani: în 1999, ML 55, ca progenitor bazat pe clasa M de atunci, a fost modelul de top din gama cu 255 kW ( 347 CP) motor V8. Același lucru este valabil și pentru succesorul său actual, sub aspectul Mercedes-AMG GLE 63 4MATIC + (consumul combinat de combustibil: 11,5-11.4 l / 100 km; emisiile de CO2 combinate: 262-261 g / km) [1]. Cel mai performant performant al seriei de modele este în mod firesc în linie de pornire cu tehnologia de ultimă generație a motorului: motorul AMG de 4,0 litri V8 biturbo generator de 420 kW (571 CP) în modelul GLE seria și 450 kW (612 CP) în versiunea S sunt combinate pentru prima dată cu starter-alternatorul EQ Boost. Aceasta este însoțită de o putere electrică suplimentară de 16 kW (22 CP), un sistem electric de 48 volți la bord, închiderea buteliei și un filtru de particule de benzină pentru o eficiență optimă.
Mai mult, tracțiunea integrală cu variație integrală, suspensia de aer cu reglare de amortizare adaptivă și stabilizare activă a ruloului și transmisia TCT 9G extrem de rapidă deplasează în continuare limitele dinamicii vehiculului în sus. Pe lângă aceasta, există avantajele unui SUV de lux: vizibilitate bună întreagă, mult spațiu pentru pasageri și bagaje, materiale de înaltă calitate și cele mai noi funcții de asistență la conducere, infotainment și conectivitate ale mărcii. Și mai multă versatilitate este asigurată de capacitățile îmbunătățite off-road cu cele două programe de antrenare suplimentare „Trail” și „Sand”, precum și nivelul variabil al vehiculului. Aici se reunesc sportivitatea extremă, caracteristicile off-road de primă clasă și adecvarea absolută de zi cu zi."
Cu noile noastre modele GLE Performance, transformăm o tradiție de 20 de ani în viitor. Pentru prima dată, ne electrifițăm motorul nostru bine-dovedit V8 biturbo de 4,0 litri cu un starter-alternator EQ Boost și un 48-volt on- Sistemul electric de bord, ca atare, ne îmbarcăm într-un alt nou capitol al tehnologiei noastre de acționare, pe care îl extindem succesiv și în continuare la alte serii de modele, pe măsură ce ne îndreptăm spre electrificare și hibridare. Cu ajutorul noilor SUV-uri premium, clienții noștri pot aștepta cu nerăbdare să un pachet inegalabil de performanță de conducere, o capacitate ridicată de zi cu zi, o tracțiune optimă pe practic toate suprafețele și, de asemenea, confort în călătoriile lungi, cu un nivel ridicat de eficiență ", spune Tobias Moers, președintele Consiliului de administrație al Mercedes-AMG GmbH.
Pentru o eficiență sporită, Mercedes-AMG a echipat și motoarele V8 cu închidere a cilindrilor. În gama de sarcini parțiale, cilindrii doi, trei, cinci și opt sunt dezactivați, ceea ce reduce în mod crucial consumul de combustibil. Un afișaj special în tabloul de instrumente indică dacă sistemul de dezactivare a cilindrilor este în funcțiune și dacă motorul funcționează în prezent în modul patru sau opt cilindri.