Mercedes-Benz

Adevăratul G

Clasicia rămâne unica.
genuine, G-Class, unic, mercedes, mercedesbenz,

A fi o icoană de design din 1979 nu este un motiv de relaxare în glorie. Acum SUV-ul de cult și-a sporit propriile capacități în elementul său principal - pe drumuri. Pe drumuri, se simte de parcă ar fi fost inventat din nou.

Aproape orice altă mașină este la fel de venerată de fanii săi ca Clasa G, care, neschimbată din 1979, continuă să avanseze prin gulie și pante. De această dată, specialiștii Mercedes-Benz s-au încumetat să facă, la prima vedere, imposibilul - de a reinventa Clasa G, păstrând totodată fidel originalului.

Rămânând adevărata întruchipare a lui G, este în același timp inovator și modern. Și, deși noua Clasa G arată ca una veche dintr-o privire rapidă, puțin a trecut pe exteriorul său de la predecesorul său, cu excepția mânerelor ușilor, a duzelor de spălare a farurilor și a capacului roților de rezervă.

Autovehicul a devenit cu 5 cm mai lungă și cu 13 cm mai lată, arcadele roților și barele de protecție sunt acum mai integrate cu caroseria. Combinația unui cadru de scară mai robust, a angrenajelor cu rază mică de acțiune și a trei diferențiale blocabile permite Clasei G să depășească barierele de pietricel și apă până la o adâncime de până la 70 cm, chiar mai ușor ca niciodată.

Acest lucru a devenit posibil datorită creșterii gardului la sol de până la 24 cm și a unui aranjament mult mai ridicat de electronice, un sistem de admisie a aerului și un sistem de evacuare. La rândul său, suspensia frontală independentă sporește confortul rutier. Iar în interior, capabilitățile la nivelul clasei S, instalate în serie și cele mai avansate sisteme auxiliare, masa pieselor fabricate manual nu poate decât să încerce. Timpurile de schimbare și de reacție ale cutiei de viteze cu 9 trepte au fost reduse, iar consumul de combustibil a fost redus. Alături de patru moduri de conducere pentru drumuri, a apărut un nou mod G, care ține cont de specificul conducerii off-road. Doar noua clasă G poate promite și îndeplini această ocazie de a-și realiza pasiunea pentru aventură cu confort maxim.

Pentru eternitate

Strălucește cu tonuri calde de aur. Dimensiunea sa este deja impresionantă. Dar cel mai uimitor lucru este ceea ce este înăuntru. Paralelipipedul, asemănător cu o bucată de chihlimbar gigant, nu conține însă o insectă care a ajuns în rășină cu milioane de ani în urmă și este păstrată în ea.

În interior există un lucru la fel de important pentru istorie - o instanță a modelului GE 280 din 1979. Ca o insectă înghețată în mișcare, Clasa G pare să fie capturată și în momentul în care depășește rugozitatea pe drum cu viteză maximă.

Clasa G, 1979, mercedes, mercedesbenz,
Un omagiu adus originalului: clasa G din 1979, în formă de mulat în 44 de tone de rășină artificială

Acest bloc are 5,50 m lungime, 2,55 m lățime și 3,10 m înălțime, format din 44,4 tone de rășină artificială, care a fost turnat treptat peste Clasa G chiar din primul an de eliberare în 90 de zile. În fiecare zi, stratul a crescut cu 3 cm. Capodopera rezultată a luat parte la premiera din ianuarie a noii clase G la Salonul Auto Internațional al Americii de Nord.

În ciuda faptului că timp de aproape 40 de ani de la debut, această mașină a fost modernizată și îmbunătățită constant, de-a lungul anilor a reușit să-și păstreze caracterul inițial - un design care a devenit standard, rezistența off-road și eleganța pe asfalt.

Iar aura sa eternă este acum păstrată pentru eternitate prin cele mai mari instalații de acest fel din lume. Acesta este un omagiu pe care îl poți admira cu un cercet iscusit.