Mercedes-Benz

Aniversarea numelui mărcii: 120 de ani de Mercedes - fata și brandul

120 years of Mercedes, Aniversarea numelui mărcii, 120 de ani de Mercedes, Emil Jellinek, Chișinău, Moldova, autovehicul, cumpărare, distribuție auto, Grand Premium,

Singura marcă auto cu nume de femeie

În urmă cu 120 de ani, numele unei fetițe de unsprezece ani a devenit epitetul de mașini și primul brand de mașini de lux din lume. La 2 aprilie 1900, Daimler-Motoren-Gesellschaft a decis să-și numească automobilele Mercédès, după fiica lui Emil Jellinek. Omul de afaceri austriac, care locuia la Nisa, făcea tranzacții cu vehicule Daimler și le înregistra la evenimente de curse.

Primul vehicul cu acest nume melodios spaniol - Mercedes 35 PS - a provocat senzație în săptămâna cursei de la Nice încă din martie 1901. Acest lucru nu a fost doar datorită tehnologiei sale extrem de avansate - care îi permit să câștige mai multe curse acolo - dar și pentru că a designului său excepțional de elegant.

Mercedesul de 35 CP este considerat prototipul automobilului modern și, prin arhitectura sa progresivă a vehiculului, a devenit un model pentru întreaga industrie auto. Paul Meyan, pe atunci secretarul general al Automobile Club din Franța, a spus după săptămâna cursei: „Am intrat în era Mercedes”.

De atunci, inscripționarea curbă „Mercédès” a împodobit caloriferele autoturismelor Daimler. Numele a fost înregistrat ca marcă comercială la 23 iunie 1902 și protejat legal la 26 septembrie 1902. De atunci, numele de marcă - care a fost schimbat în Mercedes-Benz după fuziunea companiilor Daimler și Benz în iunie 1926 - a fost atât o expresie a, cât și un angajament față de lux și inovație. Ca nicio altă companie auto, Mercedes-Benz știe să combine frumusețea și eleganța cu performanța și tehnologia. Mai mult, secretul succesului actualului design Mercedes-Benz este combinația dintre inteligență și emoție.

Gorden Wagener, Chief Design Officer Group Daimler: „Căutarea noastră pentru realizarea perfectă a luxului și conducerea inovației face parte din ADN-ul mărcii noastre. Acesta constituie baza succesului susținut al mărcii noastre. Designul nostru va transforma tehnologia cu aspect cool și punerea în scenă emoțională într-o experiență de dorit, așa cum se întâmplă în prezent cu noul GLA compact sau EQC progresiv, de exemplu. ”


Până în zilele noastre, Mercedes-Benz este singurul brand auto care poartă un nume feminin. "Femeile precum Mercédès Jellinek sau Bertha Benz au modelat din start povestea de succes a Mercedes-Benz", spune Bettina Fetzer, șefa Marketing Mercedes-Benz AG. „Cu inițiativa noastră Mercedes She, fondată în 2015, ne bazăm pe această tradiție pentru numeroșii noștri clienți din întreaga lume. Viitorul Mercedes-Benz va combina sustenabilitatea și luxul înun mod fascinant ”.

Din 2016, Mercedes-Benz a fost constant cel mai valoros brand de automobile de lux din lume și este singura marcă europeană printre primii 10 din clasamentul „Best Global Brands 2019” de Interbrand, renumita companie de consultanță de brand din SUA.