Mercedes-Benz este cel mai valoros brand auto din lume
05.02.2020

Clasament 2020 "Global Brand Finance 500": Mercedes-Benz este cel mai valoros brand auto din lume
Stuttgart. Mercedes-Benz a reușit să-și sporească în continuare valoarea brandului în actualul clasament „Global 500 2020” al companiei americane de evaluare Brand Finance și este încă o dată cel mai valoros brand auto din lume. Brandul cu vedeta este, de asemenea, cel mai valoros brand B2C din Europa. Pe parcursul acestui studiu au fost examinate cinci sute de mărci.
Cu o valoare a mărcii de 65 miliarde de dolari (în creștere cu 7,8 la sută față de 2019), Mercedes-Benz ocupă locul 11 în noul clasament general și a putut îmbunătăți rezultatul anului precedent cu două poziții. Pe lângă avansarea mărcii și creșterea vânzărilor sale, caracteristicile marcante ale Mercedes-ului, precum calitatea premium și puterea inovatoare au fost factori decisivi în dezvoltarea pozitivă a clasamentului general.
"După ce am avansat mai sus în clasamentul Interbrand Best Global Brands, suntem mândri că Mercedes-Benz continuă să progreseze și în Global 500 2020", spune Bettina Fetzer, șefa de marketing Mercedes-Benz Cars. "O performanță grozavă a întregii echipe și un stimulent pentru a fi din nou în față din nou în anul care vine din nou".
Puteți găsi clasamentul Global Brand Finance 500 din acest an la: https://brandfinance.com/knowledge-centre/reports/brand-finance-global-500-2020/
Stuttgart. Mercedes-Benz a reușit să-și sporească în continuare valoarea brandului în actualul clasament „Global 500 2020” al companiei americane de evaluare Brand Finance și este încă o dată cel mai valoros brand auto din lume. Brandul cu vedeta este, de asemenea, cel mai valoros brand B2C din Europa. Pe parcursul acestui studiu au fost examinate cinci sute de mărci.
Cu o valoare a mărcii de 65 miliarde de dolari (în creștere cu 7,8 la sută față de 2019), Mercedes-Benz ocupă locul 11 în noul clasament general și a putut îmbunătăți rezultatul anului precedent cu două poziții. Pe lângă avansarea mărcii și creșterea vânzărilor sale, caracteristicile marcante ale Mercedes-ului, precum calitatea premium și puterea inovatoare au fost factori decisivi în dezvoltarea pozitivă a clasamentului general.
"După ce am avansat mai sus în clasamentul Interbrand Best Global Brands, suntem mândri că Mercedes-Benz continuă să progreseze și în Global 500 2020", spune Bettina Fetzer, șefa de marketing Mercedes-Benz Cars. "O performanță grozavă a întregii echipe și un stimulent pentru a fi din nou în față din nou în anul care vine din nou".
Puteți găsi clasamentul Global Brand Finance 500 din acest an la: https://brandfinance.com/knowledge-centre/reports/brand-finance-global-500-2020/