Noul Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC +
28.02.2019

Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC +: legiuitorul noului stil de SUV-uri a devenit chiar mai puternic și mai ușor de administrat.
Mercedes-AMG oferă soluția pentru îmbunătățirea performanțelor noii generații GLE-GLE 53 4MATIC + (consum combinat de combustibil: 9,3 l / 100 km, emisii combinate de CO2: 212 g / km) [1]. Baza pentru dinamica mărcii AMG este un motor în linie de 3,0 litri, cu o putere de 320 kW (435 CP), o transmisie complet transmisă pe patru roți, o transmisie automată cu 9 trepte, un mod de conducere specific AMG și o suspensie pneumatică AMG ACTIVE RIDE CONTROL pe bazat pe AMG RIDE CONTROL + cu stabilizare electromecanică pe role.
Numeroase opțiuni, cum ar fi sistemul de evacuare selectabil și butoanele de pe volanul AMG, fac procesul de conducere chiar mai emoțional."Ca inventatori ai SUV-urilor de înaltă performanță, este important să continuăm să rămânem la vârf cu noua generație de GLE, mai ales când vine vorba de inovație, dinamică, individualitate și design. Primul pas către acest top este noul Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC +, mai puternic decât predecesorul său, cu tehnologie complet variată de tracțiune integrală. Grila radiatorului introduce noul nostru GLE 53 ca membru cu drepturi depline al familiei AMG ", spune Tobias Meurs, director executiv al Mercedes-AMG GmbH.
Elementul său central este un motor electric de 3,0 litri cu turbocompresor dual și un compresor electric auxiliar. Motorul liniar cu 6 cilindri produce 320 kW (435 CP) și dezvoltă un cuplu maxim de 520 Nm. Generatorul său de pornire EQ Boost oferă o putere suplimentară de 16 kW plus un cuplu de 250 Nm și alimentează suplimentar sistemul electric de bord de 48 V.
Generatorul de pornire EQ Boost combină demarorul cu generatorul într-un motor electric puternic și este instalat între motor și cutie de viteze. Această inovație, precum și încărcarea inteligentă printr-un compresor auxiliar electric și un turbocompresor cu gaze de eșapament, au același obiectiv: îmbunătățirea caracteristicilor distinctive ale AMG și a dinamicii de conducere, precum și reducerea consumului de combustibil și a emisiilor. Si acest pas a fost unul de succes: GLE 53 4MATIC + accelereaza de la zero la 100 km / h in doar 5.3 secunde si atinge o viteza limitata de electronica la 250 km / h.
Noul GLE 53 4MATIC + este echipat cu o variație maximă a sistemului de tracțiune integrală AMG Performance 4MATIC +. Direcția inteligentă conectează alternativ axa din spate cu o unitate permanentă pe puntea din față și calculează în mod constant distribuția optimă a cuplului - în funcție de situația de conducere și dorințele șoferului. Astfel, transmisia cu patru roți îmbunătățește dinamica longitudinală, precum și dinamica tracțiunii și laterală.
[1] Aceste cifre au fost determinate în conformitate cu metoda de măsurare stabilită. Acestea sunt "indicatorii CO2 NEDC" conform art. 2 № 1 Punerea în aplicare a Regulamentului (CE) 2017/1153. Datele consumului de combustibil au fost calculate pe baza acestor cifre.
Mercedes-AMG oferă soluția pentru îmbunătățirea performanțelor noii generații GLE-GLE 53 4MATIC + (consum combinat de combustibil: 9,3 l / 100 km, emisii combinate de CO2: 212 g / km) [1]. Baza pentru dinamica mărcii AMG este un motor în linie de 3,0 litri, cu o putere de 320 kW (435 CP), o transmisie complet transmisă pe patru roți, o transmisie automată cu 9 trepte, un mod de conducere specific AMG și o suspensie pneumatică AMG ACTIVE RIDE CONTROL pe bazat pe AMG RIDE CONTROL + cu stabilizare electromecanică pe role.
Numeroase opțiuni, cum ar fi sistemul de evacuare selectabil și butoanele de pe volanul AMG, fac procesul de conducere chiar mai emoțional."Ca inventatori ai SUV-urilor de înaltă performanță, este important să continuăm să rămânem la vârf cu noua generație de GLE, mai ales când vine vorba de inovație, dinamică, individualitate și design. Primul pas către acest top este noul Mercedes-AMG GLE 53 4MATIC +, mai puternic decât predecesorul său, cu tehnologie complet variată de tracțiune integrală. Grila radiatorului introduce noul nostru GLE 53 ca membru cu drepturi depline al familiei AMG ", spune Tobias Meurs, director executiv al Mercedes-AMG GmbH.
Elementul său central este un motor electric de 3,0 litri cu turbocompresor dual și un compresor electric auxiliar. Motorul liniar cu 6 cilindri produce 320 kW (435 CP) și dezvoltă un cuplu maxim de 520 Nm. Generatorul său de pornire EQ Boost oferă o putere suplimentară de 16 kW plus un cuplu de 250 Nm și alimentează suplimentar sistemul electric de bord de 48 V.
Generatorul de pornire EQ Boost combină demarorul cu generatorul într-un motor electric puternic și este instalat între motor și cutie de viteze. Această inovație, precum și încărcarea inteligentă printr-un compresor auxiliar electric și un turbocompresor cu gaze de eșapament, au același obiectiv: îmbunătățirea caracteristicilor distinctive ale AMG și a dinamicii de conducere, precum și reducerea consumului de combustibil și a emisiilor. Si acest pas a fost unul de succes: GLE 53 4MATIC + accelereaza de la zero la 100 km / h in doar 5.3 secunde si atinge o viteza limitata de electronica la 250 km / h.
Noul GLE 53 4MATIC + este echipat cu o variație maximă a sistemului de tracțiune integrală AMG Performance 4MATIC +. Direcția inteligentă conectează alternativ axa din spate cu o unitate permanentă pe puntea din față și calculează în mod constant distribuția optimă a cuplului - în funcție de situația de conducere și dorințele șoferului. Astfel, transmisia cu patru roți îmbunătățește dinamica longitudinală, precum și dinamica tracțiunii și laterală.
[1] Aceste cifre au fost determinate în conformitate cu metoda de măsurare stabilită. Acestea sunt "indicatorii CO2 NEDC" conform art. 2 № 1 Punerea în aplicare a Regulamentului (CE) 2017/1153. Datele consumului de combustibil au fost calculate pe baza acestor cifre.