Noul Mercedes-AMG GLA 35 4MATIC

Affalterbach. Gama de modele compacte din seria 35 de niveluri de intrare în lumea Mercedes-AMG este acum completă. Familia cu șapte membri se extinde de la clasa A ca hatchback și notchback (într-o versiune lungă pentru China) la CLA Coupé și Shooting Brake și GLB cu șapte locuri - și este acum rotunjită de noul GLA 35 4MATIC ( consum combinat de combustibil 7,5-7,4 l / 100 km; emisii de CO2 combinate 171-170 g / km [1]
Baza tehnică este deja bine dovedită: motorul turbo turbo cu patru cilindri de 2,0 litri cu cuplu ridicat de 2,0 litri oferă 225 kW ( 306 CP), care este distribuit în mod variabil la toate cele patru roți prin intermediul transmisiei cu două ambreiaje cu 8 viteze și a tracțiunii integrală. Performanța dinamică (accelerație de la 0-100 km / h în 5.1 secunde) și experiența de conducere a performanței sunt care vizează grupuri țintă orientate spre sport și stil de viață.
„Cu noul GLA 35, rotunjim portofoliul nostru atractiv de modele compacte la nivel de acces la lumea Mercedes-AMG”, spune Tobias Moers, președintele Mercedes-AMG GmbH. "Portofoliul nostru larg din acest segment are, așadar, șapte modele cu care suntem capabili să îndeplinim dorințele clienților largi și suntem în măsură sistematic să transferam filozofia noastră AMG de conducere a performanței pe segmentul nostru compact în creștere dinamică. Design muscular, performanță superioară și palpitant. manipularea face din noul GLA 35 un crossover sportiv cu gene distincte ale AMG ".
[1] Cifrele menționate au fost determinate în conformitate cu metoda de măsurare prescrisă. Acestea sunt "cifrele CO2 NEDC conform Art. 2 nr. 1 din Regulamentul de punere în aplicare (UE) 2017/1153. Cifrele consumului de combustibil au fost calculate pe baza acestor cifre.
Caracteristic Mercedes-AMG, caracteristic dinamic: designul exterior
Proiectarea GLA 35 se bazează pe linia AMG, dar face și declarații inconfundabile cu caracteristici distinctive. Grila radiatorului specific AMG accentuează calitatea de membru al familiei AMG. Alte caracteristici de recunoaștere includ ornamentul de pe obloanele din orificiile de aer exterior și divizorul frontal în crom argintiu sau, opțional, în negru lucios. Caracteristicile atrăgătoare atunci când sunt privite din lateral sunt roțile din aliaj ușor de 19 inci de 5 inci, cu două spire, pictate în gri de tantal cu un finisaj strălucitor (alte modele disponibile opțional în 19, 20 sau 21 inci) și panourile ușilor cu inserții în crom argintiu sau negru lucios (opțional).
Vederea din spate este dominată de șorțul spate izbitor cu o nouă inserție de difuzor, buza spoilerului AMG de pe spoilerul de acoperiș și de cele două cutii rotunde din stânga și din dreapta. Luminile posterioare subțiri, cu două secțiuni, oferă o impresie de lățime în partea din spate a GLA.
Având caracteristicile de design din sticlă de culoare neagră strălucitoare, de culoare închisă, de la stâlpul B la spate și hayonele de evacuare cromate negre, pachetul opțional AMG Night asigură un aspect și mai individual.
Interior sport cu sistem de infotainment MBUX
În interiorul vehiculului, atmosfera de înaltă tehnologie este completată de afișele complet digitale. Printre atingerile caracteristice se numără tapițeria de scaune din piele artificială ARTICO / microfibră DINAMICA în negru, cu acoperire contrastantă în centurile de siguranță roșii și roșii.
Interiorul cu o structură din fibră de carbon și orificiile de aerisire cu un inel roșu oferă aspecte mai importante. O gamă interioară din piele artificială artificială ARTICO de culoare neagră / albă neva este de asemenea disponibilă la standard. Există, de asemenea, patru tapițerii opționale din piele.
Combinația de design sportiv și detalii sofisticate este prezentată și în sistemul de infotainment MBUX cu conceptul său inovator de operare și afișare. Prezentările emoționante subliniază structura clară de control și prezintă o grafică 3D strălucitoare de rezoluție maximă. Din punct de vedere vizual, cele două afișaje aflate sub un singur capac de sticlă se îmbină într-un cockpit Widescreen și ca element central subliniază, prin urmare, orientarea orizontală a designului interior.
Indiferent dacă funcționează cu touchpad-ul, atingeți butoanele Touch Control de pe volan, prin controlul vocal sau prin controlul gestului: conceptul de control este atât versatil cât și flexibil. Datorită controlului vocal inovator - activat cu cuvântul cheie „Hey Mercedes” - software-ul inteligent recunoaște și înțelege practic toate comenzile comune în infotainment și controlul vehiculului - chiar și atunci când sunt exprimate indirect.
Grup de instrumente complet digital, cu afișaje specifice AMG
Clientul poate alege între cele trei stiluri de afișare AMG „Classic”, „Sport” și „Supersport” pentru grupul de instrumente. Modul „Supersport” este deosebit de izbitor cu un contor de revizie central și rotund și informații suplimentare prezentate sub formă de bare la stânga și la dreapta a contorului de revizie: cu o perspectivă tridimensională, acestea ajung mult pe fundal la un artificial orizont.
Prin meniul AMG, șoferul poate apela diverse afișaje speciale, cum ar fi încălzire, configurare, G-Force și date motor. Cu afișaje individuale AMG, cum ar fi vizualizarea modurilor de conducere sau a datelor de telemetrie, afișajul multimedia cu ecran tactil subliniază, de asemenea, configurația dinamică.
Consola centrală cu aspect de lac cu pian cu touchpad standard are butoane suplimentare care controlează funcțiile ESP® în 3 etape, modul de transmisie manuală și suspensia AMG RIDE CONTROL cu amortizare reglabilă.
Generarea volanului AMG cu butoane opționale de volan
Volanul sport multifuncțional din piele nappa asigură ergonomie de primă clasă și funcționare intuitivă. Janta volanului cu fundul plat, piele perforată în zona de prindere și topitura contrastantă roșie este atât atractivă cât și plăcută la atingere. Paletele schimbătorului de viteze galvanizate permit un stil de conducere și mai sportiv, cu operații de schimbare manuală.
Volanul opțional AMG Performance și butoanele AMG însoțitoare ale volanului sunt configurate vizibil și tangibil pentru performanță. Materialul este extrem de strâns și parcă marcajul de la ora 12 amintește de caracteristicile sportului motor. Butoanele volanului permit funcționarea rapidă și sigură a funcțiilor dinamice specifice - pentru un stil de conducere focalizat și orientat spre performanță.
Privind în jos, pedalele sportive din oțel inoxidabil periat oferă un aspect și o funcționalitate asemănătoare cu motorii. Știfturile din cauciuc asigură o prindere suplimentară. Covorașele cu podea neagră, cu litere AMG și o bordură cu aspect de piele nubuck, subliniază apartenența familiei AMG.
Motor turbocompresor cu patru cilindri care dezvoltă 225 kW (306 CP)
Motorul turbo de 2,0 litri turbo cu patru cilindri are un răspuns imediat la comenzile pedalei de accelerație, putere mare de tracțiune (cuplu maxim 400 Nm de la 3000 rpm), un răspuns extrem de viu și o notă emotivă a motorului.
Carterul confecționat din aluminiu turnat sub formă de rezistență mare și ușor reduce greutatea vehiculului acolo unde contează cel mai mult pentru dinamica conducerii. Pentru turbocompresor se folosește un turbocompresor cu gaz de evacuare cu două defilări. Acesta combină reacția optimă la turații mici ale motorului cu o creștere puternică a puterii la viteze mai mari.
Standardele tehnologice înalte ale noului motor cu patru cilindri sunt, de asemenea, subliniate de numeroase măsuri de îmbunătățire a eficienței.
Acestea includ trenul cu valve variabile CAMTRONIC, managementul termic inteligent pentru lichidul de răcire și ulei, injectoare piezo de înaltă precizie și aprindere cu mai multe scântei. În producție, încărcarea cilindrului CONICSHAPE® brevetată reduce frecarea în motor și crește, de asemenea, eficiența.
Transmisie Agile AMG SPEEDSHIFT DCT 8G cu dublu ambreiaj
Transmisia AMG SPEEDSHIFT DCT 8G cu dublu ambreiaj contribuie, de asemenea, la caracterul agil și dinamic al noului GLA 35 4MATIC. Raportele de viteză au fost configurate astfel încât șoferul să experimenteze o accelerare imediată pe toate intervalele de viteză, combinate cu timpi de schimbare rapide și conexiuni optime în timpul schimbărilor de viteză.
Funcția standard RACE-START permite accelerarea maximă de la staționare și este o experiență extrem de atractivă. Funcțiile transmisiei AMG SPEEDSHIFT DCT 8G sunt rotunjite cu un mod M temporar activat prin acționarea comutatoarelor de paletă a volanului în orice mod de antrenare și cu modul de transmisie manuală "M" pentru schimbările de viteze manuale cu comutatoarele cu palete.
Tractiune integrala variabila AMG Performance 4MATIC
Dinamism, agilitate și performanță - aceste trei atribute caracterizează tracțiunea integrală standard a noului AMG GLA 35 4MATIC. Variabila AMG Performance 4MATIC combină cea mai bună tracțiune posibilă cu multă bucurie de conducere. Distribuția cuplului este infinit variabilă pentru a se potrivi cerințelor de manipulare dinamică.
Spectrul variază de la tracțiunea cu roți din față numai la o distribuție de 50:50 la sută până la punțile față și spate. Un ambreiaj cu mai multe discuri integrat în diferențialul punții spate este responsabil pentru distribuția cuplului variabil între punțile față și spate. Este controlat electromecanic. Factorii de influență pentru distribuția cuplului sunt nu numai viteza de conducere, accelerația laterală și longitudinală și unghiul de direcție, ci și diferența de viteză de rotație între roțile individuale, selecția angrenajului și poziția acceleratorului.
Principalele avantaje ale controlului electromecanic asupra unui sistem electro-hidraulic se referă la dinamica de conducere mai rafinată - în principal datorită răspunsului semnificativ mai rapid și acționării independente de viteză a discurilor pe întregul interval de reglare.
Atâta timp cât este activat ESP®, sistemul 4MATIC rămâne în modul „Comfort”. De îndată ce șoferul apasă butonul „ESP® SPORT Handling” sau „ESP® OFF”, sistemul 4MATIC trece la modul „Sport” - pentru o manevrabilitate și mai agilă și limite de stabilitate chiar mai mari.
AMG DYNAMIC SELECT
Cele cinci programe de acționare AMG DYNAMIC SELECT "Alunecos", "Confort", "Sport", "Sport +" și "Individual" permit o gamă largă de caracteristici ale vehiculului, de la confortabil la dinamic. Modifică parametrii relevanți, precum răspunsul motorului și transmisia.
Noul program de acționare „Alunecos” este optimizat pentru condiții de drum cu prindere redusă, înghețate, cu putere redusă și cu o curbă de cuplu plat.
Schimbările netede ale angrenajului și schimbările anterioare susțin impresia de conducere caracterizată prin stabilitate.Modul „Confort” reprezintă o conducere confortabilă și eficientă din punct de vedere al consumului de combustibil, de exemplu datorită trecerilor superioare.
Suspensia și direcția sunt configurate pentru a pune accentul pe confort.„Sport” și „Sport +” pun accentul pe agilitate și distracție la volan, cu motorizare sportivă și reglare transmisie.Modul de acționare „individual” permite selectarea și salvarea parametrilor individuali în funcție de preferințele personale. În plus, funcția de alunecare este disponibilă cu setările de acționare „Redusă” și „Moderată”.
DINAMICA AMG: mai multă agilitate cu stabilitate ridicată
Ca o caracteristică nouă în modurile de conducere AMG DYNAMIC SELECT, noul GLA 35 4MATIC este livrat cu AMG DYNAMICS. Acest sistem de control dinamic integrat de control extinde funcțiile de stabilizare a ESP® cu intervenții de îmbunătățire a agilității în conformitate cu dorințele șoferului.
În timpul virajelor dinamice, de exemplu, o intervenție de frânare imperceptibilă la roata din spate creează un moment de strângere definit în jurul axei verticale. Efectul: GLA 35 4MATIC direcționează imediat și foarte precis.
Diferitele manifestări ale DINAMICII AMG sunt numite „Basic” și „Advanced”. Pe afișajul multimedia, când este selectat un program de acționare, noul simbol AMG DYNAMICS este afișat împreună cu informațiile suplimentare corespunzătoare.
„Basic” este alocat modurilor de acționare „Alunecător” și „Comfort”. În acest caz, GLA 35 4MATIC are o manevrabilitate extrem de stabilă, cu un nivel ridicat de amortizare.„Advanced” este activat în programele „Sport” și „Sport +”.
GLA 35 4MATIC rămâne echilibrat neutru. Amortizarea mai mică a țesăturii, cerința unghiului de direcție mai scăzută și agilitatea sporită susțin manevre dinamice, cum ar fi conducerea pe drumurile școlare.În programul de acționare „Individual”, șoferul poate seta nivelurile AMG DYNAMICS individual. Mai mult, setările pentru etapele AMG DYNAMICS pot fi, de asemenea, selectate separat prin intermediul butoanelor volanului AMG, indiferent de modul de conducere.