50 de ani de AMG

Inhalarea aerului pistei ...
Succesul actual al AMG nu s-a născut în birourile directorului, ci pe pistele de curse.
Știi ce este să te trezești faimos? Hans-Werner Aufrecht și Erhard Melcher, fondatorii AMG, au ceva de spus în acest sens. Totuși, în acea noapte memorabilă din 24 i 25 iulie 1971, doi cronici nu prea puteau închide ochii. Este posibil să dormi când o poveste este creată în fața ochilor în același timp?

Ceea ce s-a întâmplat la cursa de 24 de ore din Spa Francorsham în acel weekend memorabil a fost mult mai mult decât o simplă senzație sportivă. Nimeni înainte de start - nici spectatori, nici specialiști, și mai ales concurenții - nu se așteptau ca reprezentantul sedan Mercedes-Benz SEL 300 6.3 cu un motor de 6,8 litri, pregătit de specialiști ai tinerei companii AMG și echipat, printre altele, cu o transmisie automată, capabil să conteste echipajele din fabrică cu experiență Ford, BMW, Chevrolet.
Dar sedanul de 420 de cai putere, pentru formele sale minunate și culoarea caracteristică, care a primit de la fani o poreclă jucăușă Rote Sau („porcul roșu”), a dat cu capul în jos noțiunile despre ceea ce este posibil și ce este imposibil. Locul doi în absolut, care, după cum le place comentatorilor sportivi, s-a dovedit a fi cu un fir de aur!
De fapt, piedestalul premiat al echipei AMG la finalul unui maraton de 24 de ore istovitor din Belgia a însemnat mult mai mult decât un duș plin de bucurie de șampanie. În această zi, AMG și Mercedes-Benz au făcut primul pas pe un drum dificil și lung, care, după mulți ani, va conduce la crearea unui subbrand Mercedes-AMG.
Dacă Mercedes-Benz 300 SEL 6.3 a devenit primul de un succes considerabil AMG pe pistele de curse, pe hartă creatorii unora dintre cele mai respectabil supermasini din lume firma Aufrehta și Melihera a pus legendarul "Ciocan" (Hammer), a debutat la mijlocul anilor 1980-x.
Gândiți-vă doar: caroseria W124, înmulțită de motorul incredibil de puternic M117 cu opt cilindri, plus, desigur, actualizarea necesară a sistemului de suspensie, suspensie și frânare a transformat doar o mașină respectabilă și de prestigiu în cel mai rapid sedan de pe planetă. Nu este surprinzător faptul că un "ciocan" de 360 de cai putere a aplatizat chiar și fermele ca Ferrari!

Atunci a devenit complet clar - unificarea celor două mărci la nivelul relațiilor oficiale este doar o chestiune de timp. În curând, a ajuns la timp prima dezvoltare comună a Stuttgart și Affalterbach, sedanul sportiv Mercedes-Benz C36 AMG, un adevărat lup în hainele de oaie.
Linii clasice, elegante, dintr-un sedan cu patru uși, nu sunt atinse de agresivitate excesivă și o linie șase de 3,6 litri cu o capacitate de 280 litri. cu., care chiar în companie cu un „automat” cu 4 trepte a permis să apeleze o sută în 6,7 secunde! Pentru mijlocul anilor 90, mai mult decât un rezultat decent, ceea ce a permis C36 AMG să devină prima „mașină de siguranță” oficială a campionatului mondial de F1, decorată cu o stea cu trei raze.
Cu toate acestea, principalele cifre din 36 nu sunt puterea, nici accelerația și nici măcar viteza maximă. Mai important, circulația autoturismului din categoria zeci și sute a intrat în categoria miilor, devenind un hit pe piața de berline sport la prima încercare.
După ce a câștigat maratonul de o zi la Spa-Francozham în 1971, Mercedes-Benz 300 SEL 6.8 AMG a adus faima în studioul de tuning AMG. În acea zi, AMG și Mercedes-Benz au făcut primul pas pe un drum lung care, după mulți ani, va duce la crearea unei sub-mărci Mercedes-AMG.
„Un master - un motor”
Imaginează-ți dacă în îndepărtatul 1967, H.-V. Aufrecht și G. Melcher, care, ca primul birou și în același timp ca atelier, locuiau în clădirea vechii mori din minuscul Burgstetten, li sa spus că jumătate de secol mai târziu compania lor va cuprinde aproximativ 1.500 de oameni? Care ar fi reacția lor?
Cu toate acestea, nu ar fi fost mai puțin surprinși dacă ar fi aflat că în secolul XXI compania pe care au fondat-o nu s-ar implica doar în finalizarea motoarelor pentru autoturismele Mercedes-Benz în serie, ci și să dezvolte și să producă independent motoare și chiar mașini întregi! În cantități mari, apropo.
Conform rezultatelor anului 2016, circulația mașinilor sport cu mândria plăcuță cu nume AMG s-a ridicat la aproape 100 de mii de exemplare. Nu pentru întreaga perioadă a existenței companiei, ci doar pentru anul calendaristic!
La început, totul era într-adevăr destul de modest. În conformitate cu standardele de astăzi, oricum. Pentru clienții care doresc o doză suplimentară de agresiune pentru motoarele lor Mercedes, Aufrecht și Melcher au oferit mai multe opțiuni.

Primul, se poate spune, nivelul de pregătire de bază este un cap de bloc ușor modificat, cu arbori cu came mai sportivi. Pentru cei care l-au dorit mai cald, au oferit transplantul unui motor mai puternic din familia Mercedes-Benz, care la rândul său ar putea fi ușor modernizat ...
Ulterior, cataloagele AMG au apărut atât în ceea ce privește modificările externe, cât și la vedere, care includ finisaje speciale atât pentru exterior cât și pentru interior. Apoi au venit modelele la scară mică ale propriului nostru design, cum ar fi, de exemplu, legendarul Hammer.
Drept urmare, AMG s-a transformat dintr-un venerabil specialist în tuningul auto sport într-un brand performant Mercedes-Benz, cunoscut în întreaga lume nu numai pentru motoarele puternice și realizările sportive, ci și pentru filozofia sa unică de producție.
Fiecare capodoperă adevărată AMG este creată în cadrul conceptului „Un master - un motor”. Nu contează dacă este vorba de un V8 de 4 litri, care este plasat sub capota unui supercar AMG GT sau de un „patru” twin-turbo „de patru litri” care oferă accelerarea rachetelor versiunilor fierbinți din clasele A-, CLA- și GLA, toate acestea motoarele sunt asamblate doar manual. Mai mult, fiecărei copii eliberate i se atribuie o tabletă personală, cu numele, prenumele și lista personală a comandantului care a efectuat montajul.
Acesta este un fel de marcă de calitate și, în același timp, o asigurare personală a unei lucrări extrem de realizate din partea unei persoane, datorită talentului, abilităților și iubirii căreia un metal fără suflet se transformă într-un cheag de energie aproape animat.
Timpul primelor
Fanii din «Formula 1» nu te vor lăsa să minti - întreaga istorie a curselor regale poate fi împărțită în epoci condiționate de dominare a echipelor individuale și a piloților. În anii '50, modelele italiene au condus mingea și, să zicem, în anii '60, perioada înfloririi rapide a Lotusului englez. În istoria automobilismului, anii ’80 au intrat ca perioada dominanței McLaren, iar anii ’90 sunt amintiți de invincibilitatea lui Williams.

Ei bine, putem spune cu siguranță că în acest moment continuă epoca din campionatul mondial, pictată în culorile nobile de argint ale Mercedes-Benz. Este suficient să reamintim că ultimele patru Campionate Mondiale, atât în clasamentul individual, cât și în clasamentul echipei, au rămas cu piloții Silver Arrows.
După un triumf în Cupa Mondială 2016, Nico Rosberg a luat o decizie neașteptată să își încheie cariera și a părăsit tabăra echipei Mercedes-AMG Petronas. Dar Valtteri Bottas, care a venit la locul său, a făcut tot ce i-a stat în putință, astfel încât seria campioană a „celor trei raze” să nu fie întreruptă.

Rezultatul sezonului 2017 poate fi numit cu adevărat ideal pentru Mercedes-AMG. Piloții echipei au câștigat 12 din cele 20 de mari premii organizate (9 victorii pe contul lui Lewis Hamilton, 3 - la Valtteri Bottas). În plus, piloții Mercedes-AMG Petronas au obținut calificări de 15 ori, obținând dreptul de a începe de la primul loc, iar în sezonul de 9 ori au stabilit cele mai bune timpi de tură din cursă. Rezultatul logic al dominării totale este următoarele două titluri. Mai mult, pentru Lewis Hamilton, succesul actual - titlul de campion mondial - a fost deja al patrulea în cariera sa, iar pentru Mercedes-Benz - al cincilea.
Cu toate acestea, programul de curse Silver Arrows nu se limitează la Formula 1. În acest sezon, echipele Mercedes-AMG susținute din fabrică au obținut șase victorii la etapele campionatului DTM (4 curse au fost câștigate în 2016), iar versiunile de curse ale supercarului AMG GT au reușit cu succes în seriile clientului, cum ar fi Blancpain GT.
Evident, istoria modernă a «Formulei 1» este pictată în culorile nobile de argint ale Mercedes-Benz. În ultimii patru ani, au fost piloții Silver Arrow care au devenit campioni atât la evenimente individuale, cât și la echipe.
„Săgețile de argint” au o nouă provocare înainte - începând cu 2019, Mercedes-Benz va începe să joace în campionatul Formula E. Acest lucru va fi cel puțin interesant - deoarece cele „cu trei raze” nu au câștigat încă în seria globală de mașini electrice de curse. Pânăcând.
Poziția obligă
Cu mult timp în urmă, pentru a deveni proprietarul unui Mercedes-Benz, modificat de specialiștii AMG, nu prea existau dorințe și oportunități financiare. A fost nevoie de mai multă răbdare și perseverență ...

Mai recent, procesul de introducere a tehnologiei de la AMG a implicat un întreg lanț de acțiuni, inclusiv achiziționarea unui model de producție Mercedes-Benz și studierea cu atenție a cataloagelor pentru clarificarea unui program specific pentru crearea unui automobil. Apoi - ateliere în Affalterbach, plasarea o comandei și așteptarea răbdătoare. Abia după ce a trecut ceva timp, clientul a primit comanda mult așteptată în toate sensurile.
Astăzi, a deveni proprietarul unui Mercedes - AMG este incomparabil mai ușor și mai plăcut. Pur și simplu vizitați unul dintre peste 400 de centre de performanță AMG situate în mai mult de 40 de țări.
Învață, învață și învață!
Dacă mergeți la volanul unei mașini de curse și se pare că totul este sub control, atunci conduci prea încet! ”Campionul mondial F1, Mario Andretti, a fost întotdeauna considerat nu numai un pilot cool, ci și proprietarul unui mare simț al umorului. Și fiecare concurent profesionist cunoaște un adevăr comun: devii mai încet chiar în momentul în care încetezi să înveți!
Chiar și profesioniștii de cea mai înaltă categorie nu sunt timizi să-și îmbunătățească abilitățile de conducere, așa că, dacă nu vă puteți imagina viața fără un drive dinamic și doriți să aflați cum să îmblânzi puterea impresionantă a Mercedes-AMG în orice situație, cursurile de perfecționare ale AMG Driving Academy sunt create pentru dumneavoastră.
AMG Driving Academy oferă programe pentru piloți de toate nivelurile de abilități. În cadrul cursurilor de pregătire de bază, veți învăța elementele de bază ale conducerii sigure și tehnice pe o pistă de curse reale, conducând o mașină puternică din linia Mercedes-AMG.

Iar la sfârșitul lecției veți găsi participarea la o cursă cronologică reală. Apropo, dacă ai devenit recent proprietarul unei mașini Mercedes-AMG, atunci invitația la „Training Basic” te va primi gratuit.
Pentru piloții mai avansați care au stăpânit deja elementele de bază ale taxiului sportiv, este oferit următorul nivel de dificultate. Activitățile, așa-numitul nivel avansat, se concentrează pe găsirea unei traiectorii perfecte. În teorie și în practică, veți învăța să găsiți punctele de pornire ale frânării, virajului corect și intrarea în vârful colțurilor.
Faceți față cu asta? Așa că pregătește-te pentru nivelul Profesional. Pregătirea profesională AMG, concepută special pentru șoferii ambițioși interesați de sportul cu motor, se remarcă printr-un program de mare intensitate, cu un singur participant la o singură mașină, plimbări gratuite pe autostradă.
Mulțumită pregătirii individuale, folosind cronologia și analiza video, veți învăța cum să „surprindeți” acele sute de secunde cruciale pe pista care separă câștigătorii de cei învinși. Deja este deja o jumătate de pas de aici până la sporturi profesionale, în care vei putea vedea singur înțelepciunea cuvintelor legendarului Mario Andretti.