Confort Clasa C
Eleganța care captivează: noul Mercedes-AMG C 43 Coupé își „îmbrățișează” cu grație șoferul, precum un costum personalizat

Vrei emoții vii? Acestea sunt prezentate de noul coupe Mercedes-AMG C 43 4Matic. Identificările sale cele mai expresive includ grila radiatorului AMG cu o dublă distinctivă dublă, o bară puternică de protecție în față și o nouă bară de protecție din spate cu două perechi de tailpipes.
Un motor V6 twin-turbo de 3 litri, devenind cu 23 de litri mai puternic decât predecesorul său, produce datorită potențialului său 390 litri, și aceștia sunt niște indicatori dinamici impresionanți. Cutia de viteze AMG Speedshift TCT 9G este caracterizată printr-o reacție extrem de ridicată și, în plus, a fost adăugat cel de-al cincilea mod de conducere Select Dynamic - „Alunecos” - acum.
Datorită sistemului său de amortizare controlat electronic, AMG Ride Control oferă, de asemenea, un nivel ridicat de confort pentru călătoriile lungi, împreună cu dinamica rapidă a trăsnetului.
Restyling, spuneți?
De ce actualizarea actuală poate fi numită cea mai mare din istoria clasei C
În tema auto, restyling presupune actualizarea în jurul valorii de mijloc a ciclului de viață al gamei de modele. Dar producătorii de automobile specifice înseamnă prin ei o profunzime de schimbare destul de diferită. Un brand cu o stea cu trei raze a fost întotdeauna foarte serios în legătură cu astfel de schimbări.
Clasa C este cea mai populară familie de modele din programul de producție al Mercedes-Benz în ceea ce privește vânzările globale din ultimii 10 ani. Cu alte cuvinte, fiecare al cincilea Mercedes-Benz vândut în lume este o clasă C.
Este de remarcat faptul că actualul restyling a devenit cel mai mare, în general, în întreaga istorie a clasei C. Aproape 6500 de componente ale vehiculului au fost actualizate. Cum credeți, din cât este format un automobil? În cazul clasei C - de la aproximativ 11000.

Iată un restyling ... Acum Clasa C are motoare pe benzină cu 4 cilindri complet noi, cu o rețea de bord de 48 de volți (acest lucru contribuie la economie și îmbunătățește capacitatea de reacție a motorului), un volan cu control de croazieră, noi materiale autentice în interior, în mod opțional, scaune cu mai multe contururi cu funcție de masaj. Este posibil să reglați individual pereții laterali ai scaunelor și suportul lombar.
Cele mai vizibile schimbări de aspect au avut loc în partea din fața a aubomobilului. Aici, farurile cu un nou design interior, o grilă a caloriferului în stilul „diamant” în performanța AMG Line ca standard.
În serie, Clasa C este echipată cu faruri cu halogen, cu lumini de zi integrate pe leduri. Ca o opțiune, sunt disponibile faruri cu putere LED crescută, al căror design interior este proiectat în spiritul unui purism special. Pentru prima dată, farurile LED Multibeam cu fascicul Ultra Range sunt disponibile pentru această clasă.
În general, bara de protecție frontală AMG cu o nouă geometrie și bara de protecție din spate cu un difuzor decorativ cu o nouă formă sunt utilizate în combinație cu linia de execuție exterioară AMG. Bara de protecție spate a sedanului a primit o nouă parte inferioară: acum geometria, elementele decorative și conductele amortizorului depind de configurația și varianta motorului.

Clasa C actualizată este capabilă să se deplaseze într-un mod semi-autonom în anumite situații. Pentru a face acest lucru, el păstrează mediul în timp ce conduce sub control atent: sisteme avansate de camere video și senzori radar îi permit să privească înainte la o distanță de până la 500 m.
Recunoașterea mediului folosind un radar se realizează până la 250 m în față, până la 40 m în lateral și până la 80 m în spate, precum și folosirea unei camere de până la 500 m în față, inclusiv 90 m în format 3D. În plus, Clasa C folosește date topografice și de navigație pentru operarea funcțiilor auxiliare. Și, desigur, un confort cuprinzător.
Funcția opțională de control ENERGIZING integrează într-o singură rețea diferite sisteme pentru îmbunătățirea confortului în automobil. Utilizând în mod scop climatizarea (inclusiv aroma cabinei) și setările scaunului (încălzire, ventilație, masaj), precum și efecte de iluminare și muzică, permite utilizatorului - prin dispoziție sau nevoie - să ajusteze confortul în cabină pentru ei înșiși.
Și multe altele.
Acesta este, în general, despre restyling Clasa C. Cu 43 de coupe - un reprezentant luminos al familiei de modele. În noul Mercedes twin-turbo V6 Mercedes-AMG C 43 4Matic, inginerii au crescut puterea cu 23 de litri și setările sistemului de tracțiune integrală 4Matic se disting printr-un accent pus pe puntea spate: cuplul de aici este distribuit într-un raport de 31:69. Și, ca în orice AMG, o listă uscată de parametri tehnici oferă loc unor impresii reale de conducere.
Știați că ...
- Acum sistemul de frânare este echipat standard cu frână adaptivă: dacă vă deplasați în sus, sistemul împiedică rularea vehiculului înapoi.
- Luminozitatea afișajului (opțiune) se adaptează automat la lumină cu un senzor de lumină.
- Clasa C a apărut pentru prima dată în 1982 sub denumirea Mercedes-Benz 190 (W 201). A fost urmat de Baby Benz (W 202) în 1993. În 2014, familia modelului W 205 a fost lansată.
- Clasa C este produsă în patru fabrici situate pe patru continente.
- În Europa și Statele Unite anul trecut, aproximativ o treime dintre clienții Clasei C erau anterior proprietari ai altor mărci.
- În 1993, C 36 AMG a fost prima mașină dezvoltată în cooperare cu Daimler-Benz.
- Mercedes-Benz a fost primul producător auto care a oferit suspensie de aer Air Body Control în segmentul clasei C.