Istoria și universul mărcii. Steaua Mercedes este mai mult decât un simplu logo. Mercedes-Benz reprezintă experiențe captivante, bazate pe un design atemporal, tehnologie de ultimă generație și atenție la detalii.
Our Models
LeftRight

Hatchbacks

Close X
Strapline

Sedans

Close X
Strapline

SUVs & Crossovers

Close X
Strapline

Coupés

Close X
Strapline

Cabriolet & Roadsters

Close X
Strapline

Estates

Close X
Strapline
Elemente esențiale ale autovehiculelor Steaua Mercedes-Benz: embleme, legende și pasiune. Steaua cu trei colțuri înconjurată de o coroană de lauri a fost creată în 1925, dată ce marchează nașterea mărcii Mercedes-Benz. Te invităm să descoperi cele mai impresionante elemente esențiale ale autovehiculelor, care caracterizează până în ziua de azi ideologia mărcii.
    1954 | Mercedes-Benz 300 SL „Gullwing” Născut în sporturile cu motor: în 1952, Mercedes-Benz obține mari succese internaționale cu autovehiculul de curse 300 SL (W 194). „SL” – cele două litere înseamnă „super-ușor” (germană: super-leicht). Începând cu anul 1954, mitul SL se concretizează în autovehiculele de serie, începând la vremea respectivă cu legendarul model 300 SL cu uși glisante "Gullwing". Fascinația rămâne intactă de-a lungul timpului: fiecare generație duce mai departe tradiția unică. Button
    1963 | Mercedes-Benz 600 „marele Mercedes” Prezentarea modelului 600 la IAA din Frankfurt, în septembrie 1963, a fost o adevărată senzație. Conceput ca autovehicul reprezentativ exclusivist, pentru cele mai înalte exigențe, noul model de top a fost echipat standard cu caracteristici tehnice care erau unice în ansamblu și reprezentau stadiul tehnic de la momentul respectiv. Button
    1968 | Mercedes-Benz „Stroke Eight” Modelele cu patru cilindri de la 200 D la 220 au fost grupate în seria constructivă W 115, în timp ce cele două modele cu șase cilindri 230 și 250 au primit denumirea de serie W 114. În limbajul comun, modelele din „Noua generație” sunt în continuare denumite „modele Stroke 8”, anul lansării lor fiind 1968 (germană: „Strich-Acht”). Button
    1972 | Mercedes-Benz Clasa S seria constructivă 116 O generație complet nou dezvoltată pentru autovehicule din clasa superioară a fost prezentată publicului în Septembrie 1972. Primul model denumit oficial „Mercedes-Benz Clasa S” - denumirea internă W 116 - a înlocuit seria 108/109 și a cuprins inițial modelele 280 S, 280 SE și 350 SE. Button
    1977 | Mercedes-Benz seria constructivă 123 model T Cu o mare varietate, noua generație a clasei medii (W 123) îi entuziasmează în Ianuarie 1976 pe clienții care, la început, din cauza cererii foarte ridicate, așteptau până la un an pentru a-și primi autovehiculul. Limuzina a fost urmată în 1977 de modelul Coupé, de o limuzină cu ampatament lung și, cu modelul T, pentru prima dată de un autovehicul Combi. Button
    1979 | Mercedes-Benz Clasa G În Februarie 1979, odată cu prezentarea modelelor Mercedes-Benz G, s-a deschis un drum complet nou pentru marcă. Noua generație de autovehicule off-road a fost concepută, pe de o parte, ca mijloc de deplasare exclusivist, dar, totodată, și pentru utilizarea zilnică dificilă în domeniul industrial sau comunal. Button
    1982 | Mercedes-Benz 190 E Un eveniment așteptat cu nerăbdare de publicul larg și de presa de specialitate a fost prezentarea limuzinelor compacte de la modelul 190 și 190 E, la data de 8 Decembrie 1982. Cele două modele nu au înlocuit niciun model predecesor, ci au completat gama tradițională de autoturisme Mercedes-Benz cu o a treia linie principală. Noua serie de modele s-a caracterizat prin dimensiuni mai compacte, greutate mai redusă și rentabilitate sporită, fără a face compromisuri la caracteristicile de rulare, siguranță și fiabilitate. Button
    Strapline Content Button
    Strapline Content Button
    Strapline Content Button
    Strapline Content Button

    Descoperă istoria

    Muzeul Mercedes-Benz din Stuttgart.

    Nouă niveluri prezintă autovehicule uluitoare și peste 1.500 de exponate pe o suprafață de 16.500 m². Descoperă istoria automobilistică și contemporană începând cu anul 1886. De la primul autovehicul brevetat din lume până la autovehiculul cu hidrogen din acest mileniu.

    Muzeul Mercedes-Benz

    Mărci

    Universul Mercedes-Benz.

    În portofoliul de mărci se numără, pe lângă Mercedes-Benz, cea mai valoroasă marcă de autovehicule de lux din lume (sursa: studiu Interbrand, 03.11.2022), precum și Mercedes-AMG și Mercedes-Maybach.
    Mercedes-Benz Classic combină know-how-ul și serviciile Mercedes-Benz în toate aspectele pentru autovehiculele care poartă steaua cu trei colțuri.

    Mercedes-AMG

    Bun venit în universul Mercedes-AMG. Credem în concurență, idei, performanță înaltă și superioritate. Acolo unde arta ingineriei se întâlnește cu o atitudine cu totul specială. Sub această deviză, noi creăm performanță în domeniul automobilistic atât pentru pistele de curse, cât și pentru șosele.

    Experiența Mercedes-AMG​

    Mercedes-Maybach

    Mercedes-Maybach combină puterea inovației de la Mercedes-Benz cu luxul unic Maybach. Aici se produce o sinteză a puterii și a exclusivismului, a artei meșteșugărești tradiționale și a tehnologiilor digitale moderne.

    Experiența Mercedes-Maybach​

    Mercedes-Benz Classic

    Descoperă toate punctele de referință ale mărcii Mercedes-Benz și bucură-te de o perspectivă emoționantă asupra istoriei inventatorului automobilului.

    Către Mercedes-Benz Classic

    Puncte de referință Istoria automobilelor: inovații și elemente esențiale. În 1886, odată cu invențiile lui Carl Benz și Gottlieb Daimler, începe o fascinantă poveste de succes. Motorizarea pe uscat, pe apă și pe calea aerului este în plin proces de dezvoltare. Primul automobil din lume a fost urmat de alte invenții, care au marcat în mod decisiv istoria dezvoltării automobilelor. Descoperă punctele de referință de la Mercedes-Benz.
    Urmatorul
    Anterior
      1886 | Benz Patent-Motorwagen (Brevetul Benz pentru inventarea automobilului) Benz Patent-Motorwagen este primul automobil din lume. Acesta a fost construit de Carl Benz în 1885, iar la 29 Ianuarie 1886, a depus cererea de brevet pentru „autovehicul cu funcționare cu motor pe gaz”. Brevetul cu numărul 37435, acordat de Oficiul Imperial de Brevete din Berlin, este certificatul de naștere al automobilului. Button
      1900 | Mercedes 35 CP În 1900, la inițiativa lui Emil Jellinek, la Daimler-Motoren-Gesellschaft a fost dezvoltat un autovehicul care se abătea în mod clar de la principiul de construcție a trăsurilor utilizat până în acel moment. Emil Jellinek a inițiat dezvoltarea unui autovehicul complet nou, cu un motor ușor, puternic, un ampatament lung și un centru de greutate jos. Noul model care urma să fie dezvoltat a purtat pentru prima dată numele de „Mercedes”, după numele fiicei lui Jellinek, pe atunci în vârstă de zece ani. Button
      1959 | Caroserie de siguranță cu zone deformabile: Mercedes-Benz „Fintail” (W 111) În 1959, Mercedes-Benz a introdus o inovație care a marcat sectorul – caroseria de siguranță. Conceptul constructorului Béla Barényi: zone deformabile în față și în spate și între ele o cabină de pasageri solidă. Autovehiculul în premieră a fost limuzina de clasă superioară din seria constructivă 111, numită cu afecțiune „Fintail”. Button
      1978 | Sistem anti-blocare ABS în autoturismele de serie: Mercedes-Benz Clasa S (seria 116) Un vis al inginerilor a devenit realitate în 1978: Mercedes-Benz a prezentat sistemul anti-blocare la modelul Clasa S din seria constructivă 116. Chiar și la o frânare totală, autovehiculul rămâne manevrabil, iar locurile periculoase pot fi ocolite. Pe baza senzorilor ABS, au putut fi construite alte sisteme de asistență pentru șofer. Button
      1981 | Airbag în autoturismele de serie: Mercedes-Benz Clasa S (seria constructivă 126) Primul autovehicul de serie din lume cu airbag pentru șofer și întinzător de centură pe partea însoțitorului a fost modelul Mercedes-Benz Clasa S din seria constructivă 126, lansat în 1981. În caz de coliziune, în interval de câteva secunde se deschide din volan un sac de aer și formează o pernă între șofer și volan. Această opțiune completează protecția conferită de centura de siguranță. Astăzi există numeroase airbag-uri în întregul autovehicul. Button
      2002 | Sistem de protecție a pasagerilor PRE-SAFE: Mercedes-Benz Clasa S (seria constructivă 220) PRE-SAFE® reprezintă un nou punct de referință în dezvoltarea siguranței de la Mercedes-Benz. Dacă senzorii detectează o coliziune iminentă, tehnologia pregătește autovehiculul pentru accident. Aceasta închide, de exemplu, trapa culisantă și geamurile laterale, poziționează spătarul scaunului pe verticală și strânge în mod preventiv centurile de siguranță de la scaunele din față. Aceste măsuri sporesc efectul de protecție pentru pasageri. Button
      2013 | Mercedes-Benz Intelligent Drive Începând cu anul 2013, sub numele de Mercedes-Benz Intelligent Drive sunt grupate numeroase sisteme de asistență pentru șofer. Prin interconectarea inteligentă a camerelor video, a senzorilor și a calculatoarelor, autovehiculul devine un „partener care gândește”. Sistemele de asistență pentru șofer și gradul lor tot mai ridicat de interconectare sunt revoluționare și reprezintă un punct de referință pe calea către conducerea autonomă și fără accidente. Button
      2021 | Prima limuzină de lux complet electrică de la Mercedes-Benz: EQS Modelul EQS este prima limuzină de lux complet electrică de la Mercedes-Benz și este primul model care se bazează pe arhitectura modulară pentru autovehicule electrice din clasa de lux și superioară. O premieră mondială într-un autovehicul de serie este și MBUX Hyperscreen, o interfață grafică pentru utilizator, de înaltă rezoluție, care se întinde pe întreaga lățime a bordului. Button
      Shopping tools
      Main Headline Lorem Ipsum is simply dummy text of the
      Online Store
      Main Headline Lorem Ipsum is simply dummy text of the
      Configurator
      Main Headline Lorem Ipsum is simply dummy text of the
      Book A Test Drive
      Main Headline Lorem Ipsum is simply dummy text of the
      Book A Service
      Main Headline Lorem Ipsum is simply dummy text of the
      Van
      Main Headline Lorem Ipsum is simply dummy text of the
      Virtual Showroom
      Main Headline Lorem Ipsum is simply dummy text of the
      Browse Cars